Räknar ner

TVÅ DAGAR KVAR!!!!!

Fast nu ska ju alltså inte fokus ligga på dom två dagarna, utan på vad som händer sen. Jippi jippi hurra hurra

Jag tycker att det lät som rätt giltiga skäl till ett dåligt humör. Fast det är sant, det är om man redan är på dåigt humör som allting känns jobbigt, och tvärtom. Jag är alldeles för glad idag för att ha svettats till skolan på en proppfull buss och ha fått fettfläckar på mina nya byxor och den otroligt bra men svårhittade skivan som hade kommit in till House of Oldies var borta när jag skulle köpa den, men jag kan inte låta bli att vara på gott humör. Det är sommar här ännu Goggo. Jag spenderade gårdagen på en brygga, och fastän det blåste var det bara skönt.

Hur känns det med sista veckan i Sydafrika? Vad gör du nu för att träda ur fältet på ett smidigt sätt? Vad ska du göra i Göteborg när du kommer tillbaka?

Ses snart!

Puss Lol

Kommentarer
Postat av: Marie

varmt ännu... känns som om det är dags för ett nytt inlägg snart

2009-10-01 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0