Kort och snabbt

Hej hej hej

Jag gifte mig i helgen, med en persisk man från Norrköping. Du har träffat honom. Jag sa naturligtvis "granatäppelsblomma" och "vår" åt honom på persiska, eftersom det är mina favoritord, och han mindes att han hade träffat en åländsk iranier på fest i Malmö en gång och mindes att hon varit lite dryg. Och hur många åländska iraier som kan vara dryga kan det florera i Malmö!

Vad äter du för mat i Kapis? Är det potatis och pizza som gäller där med? Jag har ingen fantasi när det kommer till matlagning längre. Det är bara soppa och potatis som gäller. Och kroppkakor, fast det är så tidskrävande.

Så här aktivt har vi aldrig bloggat förut! Så här få kommentarer har vi aldrig fått.

Nu ska jag duscha och peppa med sommarmusik! Göra mig fin och glad inför att plugga och sova haha

Puss min Golnar!

P.S. Kolla bildis


Kommentarer
Postat av: Liselott

okej det här med bilddagboken tog längre än jag trodde... men en vacker dag

2009-05-11 @ 21:36:35
Postat av: Marie

Och jag fick inte komma på bröllopet!

2009-05-14 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0