Uppdateringar

Gud vilken konstig vecka jag har haft, hela den förra. Nu är jag så slut att jag inte ens har krafter att minnas den.

Men du, hanhär norrköpingsbon i Malmö. Jag tror att det var så här, att ni hade först varit på en klubb som hade ett namn som började på bokstaven J kanske, där någon av hans kompisar hade spelat, och sen hade ni varit på fest hos en Henrik. Det verkade lite mellan raderna som att ni kanske hade bråkat på festen. Ringer det någon klocka?

Jag besökte Åland i helgen och träffade systrarna Harju på båten tillbaka. Visste du att Carro planerar flytta till Stockholm i höst?

Dina matvanor lät sådär tycker jag, dryckesvanor bättre. Eller makaronilåda gillar jag, men har inte lagats mycket i det Jakob Westinska hemmet på grund av viss ugnsfrånvaro. Hur klarar du av snusförsöjning?

Vår dagliga såpa har flyttat ihop med din väns gamla flamma. De är alltså sambor nu.

Det börjar kännas lite tomt i Stockholm snart. Du i Sydafrika, Lucas i Malmö, Sofia i Berlin och igår åkte Martin och Kajsa till Tokyo. Martin frågade mig vad jag önskade mig från Japan och jag sa att jag ville ha en bild av dem från en fotoautomat. Så om jag inte har önskat mig det av dig, så gör jag det nu. En bild av dig från en fotoautomat i Kapstaden.

Jag har pratat en del med Lucas på senaste tiden. Jag har nämligen hittat en blivande vän till honom i Malmö, en glad man som jag ska para ihop honom med. Det är ack så spännande, jag är eld och lågor!

Jag sprang på JJ vän vi träffade på Lappo och Island in the Sun, han Ted Gerdestad, i tunnelbanan häromdagen. Det var jättekonstigt, jag har inte träffat honom sedan vi hoppade av Alfågeln, och var lite osäker på om det var han. Men det var det. De hade blivit av med sin fantastiska lägenhet förstod jag, men sen var jag framme vid centralen och hoppade av tåget.

Jag skriver igen när jag är mer skärpt.

Puss och kram
Lol Boll Bahar

(vår heter bahar på kurdiska också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0