Stockholm in the Sun

Hej hej hej, det är Stockholms mest stressade kvinna som talar. Sitter med uppsats hela dagarna, jobbar på kvällarna och har fått en knäpp och möblerar om mitt hem på natten. Fast ikväll ska jag dricka drink med Ia och gå på Island in the Sun-event vid Medis.

Om jag vore lite ledig skulle jag ta ut mitt studielån och ta ett sistaminutenflyg ut i världen. Jag är så lockad, speciellt nu när alla människor köper soul i Japan och arbetar som volontärer i jordbävningsdrabbade områden i Kina och dricker drinkar i Sydafrika.

Jag kan samla alla dina morsdagsrosor och fotografier och födelsedagspresenter och teckningar i en goggobag, så får du dom nästa gång vi ses.

Nu måste jag skynda skynda!

Pusspuss
LL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0