Snus, fudge och annat som festar i munnen

Fantastiskt!
Jag är fortfarande väldigt nyfiken på din nya make. Jag skulle vilja veta när, var, hur jag träffat honom. För visst fan är det jag. Ålänning, iranier, dryg, i Malmö, Goggo. Det är jag och bara jag.

Vet inte om jag tycker att det är helt okej att mitt barn gifter sig vid så ung ålder. Men jag får väl acceptera det då. Och tycka att det är lite fint att du ändå sökt dig till en iranier. För att komma närmare mig eller nåt kanske kan man säga.

Vad jag äter (eller i allmänhet stoppar i munnen kanske) kan kortfattat radas upp sådär: snus, öl, daquiris, sojafärsmakaronilåda, flottiga piroger, sour jelly beans, salt- och vinägerchips, kaffe, gröt, sjukt god fudge. Som du kanske märker är inte mycket av det där mat. Men hittills har jag överlevt. Och jag har iinte ens hunnit bli tjock (än).

Just nu har jag förresten skittråkigt. På grund av smärre missförstånd, bortrest handledare, kommunikationsproblem och mitt hat för att erkänna att jag inte förstår nånting, sitter jag just nu på kontoret och utför noll vettigt. Jag läser rapporter och försöker luska ut vad i helvete det är jag ska göra, men det går lagom skit.
Jag hatar att säga att jag inte har förstått något för då tror jag att folk ska tycka att jag är dum i huvudet. Och det är tydligen jordens undergång enligt min hjärna. Mycket logiskt.

Jag har fortfarande inte hittat någon passande present åt dig, så jag tänkte att du skulle få göra en liten önskelista på saker du tror att jag skulle kunna hitta åt dig.



/goooo

Kommentarer
Postat av: erika

åååsnusochsaltovinägerchips!

2009-05-12 @ 21:34:22
Postat av: my

haha jag tänkte också skriva: ååå ååå ÅÅÅÅÅÅH SALT OCH VINÄGERCHIPS!

2009-05-13 @ 10:16:08
Postat av: påsen

När Lol skrev att hon gift sig blev jag lite nervös, jag trodde först det var Goggo som skrev och jag blev lite ledsen.



Jag hoppas att vi fortfarande ska gifta oss Goggo så jag får heta Påsen Bahar.

2009-05-13 @ 13:37:44
URL: http://www.aginamist.net
Postat av: goggo

haha, pussi då. klart jag inte gift mig med nån annan! Påsen Bahar it is!

2009-05-13 @ 19:07:50
Postat av: Marie

måste instämma: åååh, salt å vinägerchips



för övrigt: när stefanie var till sydafrika hade hon med "lucky-beans" åt mig. Brukar ha på mig dom när jag skriver tent, just in case.



ps. men för hemvete goggo fråga om du inga vet!

2009-05-14 @ 18:14:48
Postat av: goggo

Marie: haha, lucky beans? är dom ätbara?

och jo, jag frågade, och jag dog inte. det är så jävla löjligt att inte fråga, jag vet. försöker bättra mig!

2009-05-15 @ 11:25:24
Postat av: Marie

nä, det var torkade bönor som bildade pärlor i ett halsband, och som jag tror ska föra med sig lycka (ren chansning från namnet)

2009-06-11 @ 12:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0