Frihetens sjö

Andra ungdomar åkar till Indien i tre månader för att finna sig själva, jag åkte fyra dagar till Göteborg. Jag åkte dit som en kropp och en uppsats, men kunde efter att ha upplevt pingviner och hängbukssvin, tvillingar på bruk, valvaka på storskärm, spikmatta, sosselounge, god mat och fint sällskap återvända som en levande människa. (Fast en lite sur levande människa då Stockholm välkomnade mig med kyla och att min stränga brukare skällde ut mig).

Jag blev jätteglad över "I Kissed a Girl and I Liked It"-smset och Taffelvykortet, och du är sannerligen en söt rökare.

På fredag kommer Martin och Kajsa hem från Japan med en skiva åt mig. Då börjar min sommar.

Hur var bron?

Puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0