Tappat halva hjärnan (i form av snor)

Ibland behöver man lite semester i södern kära boll. Även om södern bara är i Göteborg.

Själv har jag spenderat de senaste dagarna med att vara förkyld. Eller snarare snörvlig. Först hade jag ont i halsen och drack vatten som att det inte fanns en morgondag, vilket resulterade i att jag för första gången i mitt liv vaknade upp av att jag var pissnödig. Sen började nysandet. Igår morse vaknade jag upp av att jag nös den största och våldsammaste nysningen i hela mitt liv. Det bara fortsatte, säkert sex sju nysningar i rad med medföljande snor. Säkert en halvliter snor.  Märklig känsla.

Vad fint att du uppskattade mina kontaktförsök. Dock är jag lite besviken att min bror, och inte du, svarade på mitt sms till dig.

Nytt på agendan annars: min far har skaffat facebook. Trodde han var bättre än så.

Puss och kram,
Golgol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0