Midsommar x2

Förlåt att jag glömde brorecensionen, här kommer den:

Den var helt fucking fabulous! Först åkte vi över den och då såg man knappt att det var en bro (eller jo det gjorde man men inte hur jävla cool den var). Vi steg av och sen satt och väntade på att hopparna skulle få hoppa (vilket tog typ 3 timmar) och under den tiden hann jag ta säkert 100 halvkassa bilder och två bra bilder på den.




Den som är våghalsig kunde förutom att hoppa bunjy också gå brogång. Själv uppskattar jag bara att titta på broar eftersom jag är rädd för allt. Men jag är mycket nöjd.

När du nu nämnde din midsommar måste jag också nämna min midsommar (midvinter). Vi hade sedan länge tänkt att vi ska ha en stor fest så vi kunde bjuda vårt väldigt begränsade antal med vänner som vi hittat här till. Och så blev det i lördags. Och för att göra det hela till ett ännu större event så hade vi en midsommarmiddag på själva midsommarafton. Det blev trots allt helt enkelt en väldigt fin midsommar. Till festen kom säkert 50 personer (varav en som jag bjudit), vi bjöd på mat, sprit, dansgolv och projektioner på väggen.  Och det bästa enligt mig var att jag bakade bröd (fyra sjukt feta limpor) som gick åt som isglass en varm dag på Nabben. Aldrig hört så mycket komplimanger om bröd i hela mitt liv.

Du får berätta lite mer om din midsommar. Blev du servad mat till sist? Vad åt ni? Var det gott? Vad gjorde ni mer?

Det här är förresten som du vet årets mest längtansfulla tid för min del. Mindre än två veckor tills jag av till exempel SJ anses vara vuxen. Inga mer sista minuten tågbiljetter alltså. Min födelsedag i år ska firas traditionsenligt med att jag ska vara självupptagen och full. Sen kommer dessutom min far hit och vi ska åka på semester. Möjligen till ett ökenområde för att han "saknar öknen". Själv har jag aldrig besökt öken, så det kan vara intressant.


Nu ska jag återgå till att trackassera folk som inte svarar på mina mail.

PUSS
Gol-boll


Ps. Tack för det vackra morsdagskortet!!! Schyssta puckar som FAN!!

Kommentarer
Postat av: erika

på åland firar vi goggo genom att återinviga bastun

endel väljer även att fara på festival men int jag

har du fått nåt på posten än?

åland känns tomt utan lol och gog

2009-06-23 @ 00:39:26
Postat av: gog

Ja, jag såg att Bastun åter öppnar på självaste 4 juli. Känner lite då att Bastun kommer att stjäla glansen från min födis, men det är ganska lugnt. Jag gillar Bastun. Men se till att fira mig också va?



2009-06-25 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0