Hej 26

Nu känner jag mig ännu lite sämre på att svara när jag insåg att ditt förra brev handlade om att ingen svarade på dina brev. Jag ber om ursäkt.

Du har absolut inte varit bortglömd under tiden som förflutit sedan sist. Din födelsedag började firas redan tidigt på morgonen, med physalis och Kylie Minogue i soligt fönster. Karaoken och parkölen som var planerad till kvällen blev dock aldrig av för min del, då jag jobbade tidig söndag morgon. Hur firade du? Var pappa Bahar där då? Hur var öknen?

Jag hade förresten besök i helgen av någon lika (nåja, nästan) besatt av sin födelsedag som som du, nämligen Elin Butler. Hon hade planer att inför sin dag, den 28 oktober, utveckla födelseveckan till en hel månad. Hon tänkte sig att man likt advent skulle fira lite mer varje helg för att sedan ha le grand final på den stora dagen. Något för dig nästa år?

Du behöver förresten inte bekymra dig om att du inte längre kan åka till ungdomspris när du åker till Malmö. SJ förlorade monopolet nu i juli, och Veolia som kör SL-tågen har börjat med turer till Malmö fredag till söndag till det fasta priset 300 kronor.

Jag har så mycket att berätta, fast du kanske redan har sett allt på Facebook. I alla fall så har Ia fått sin lägenhet nu, en jättefin i Råsunda, och även den gamle räven Lucas har hittat tillbaka. Jag var och tittade på Lucas nya hem igår, en etta med stora fönster och trägolv på Dalagatan rätt nära Musslan.

Och som att det inte var nostalgiskt nog att söndagshänga hos Lucas och lyssna Therapy?-singlar så sig jag på internetet att Eddie Izzard kommer till Stockholm i december. Ska vi gå?

Puss och kram

Crappig Lol


Kommentarer
Postat av: robert

jag vill gå på eddie! åå eddie!

2009-07-14 @ 20:02:27
Postat av: Liselott

tror att det är bäst att skynda på, tydligen går biljetterna som smör i sol

2009-07-14 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0