Jag är 5 år gammal

Din midsommar verkade ju också fin. Det behöver inte vara idylliskt för att det ska vara fint. Och du verkar ju göra en massa trevligt, som att vara ute i park. DET avundas jag dig på kan jag säga. Har inte satt arslet på en gräsmatta på ett bra tag.

Vi blev ju helt mobbade här för att vi ställde till med midsommarfest, "det är ju mitt i vintern!" skanderade alla på kontoret. Och det kanske det är. Det har regnat extremt mycket i perioder (måndag till fredag förra veckan var ett konstant regnoväder), och det har varit väldigt väldigt kallt inomhus. MEN, idag satt jag ute på lunchen och käkade inte en, utan två isglassar i gassande sol och 25 gradig värme. Om det är såhär vintern ser ut så gillar jag vintern.

Utöver det göttiga vädret har jag haft en fet svacka. Det började med att ingen, INGEN, svarade på mina mail och samtal på jobbet, vilket gjorde att mitt arbete led. Och så är det fortfarande. Man får ringa 10 gånger till samma person för att dom ska svara. Jobbigt bara att jag ska ringa ungefär 100 personer. Sen började jag oroa mig för att min födelsedag ska bli skit. Jag såg framför mig detta scenario: kasst väder, alla är bakis, ingen grattar mig, jag sitter inne på mitt rum och lipar som en 5-åring. Mina vänner här har nog inte riktigt fattat vidden av min besatthet av min födelsedag.

Dessutom är det nog svårt att toppa förra årets födelsedagshelg



Svettig, glad och med en lol i famnen = bra födelsedag

Önskemål till min födis: ha roligt, ta kort, skicka dem. Det är faktiskt allt jag begär.

Det är förresten väldigt kort tid kvar tills vi ses igen. Mer än halva tiden för min vistelse här har redan passerat. Om ganska exakt 2 månader och tre dagar är jag åter i Svealand.



Nu ska jag ringa vidare till lite folk (som antagligen inte kommer att svara)

PUSS PUSS
 GÅGÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0