Action!

Hah! Jag läste om det där rånet på nyans hemsida. Varför missar jag alltid dessa tydligen traditionsenliga sommarrån?

Här sker det tydligen mycket sånt; brott alltså. Själv har jag inte direkt råkat ut för något och det närmsta är väl Towes inbrottstjuv som släppte in mig genom grinden precis när vi hade flyttat hit. Men inatt såg jag en lite tjyv på vår bakgård!! Jag gick upp för att gå på toa vid sådär 2.30 tiden och såg att någon hade glömt att låsa vår bakdörr. På väg mot dörren för att låsa den ser jag en man springandes över vår bakgård. FITTAN vad rädd jag blev där i mitt nyvakna, pissnödiga tillstånd. Som tur är gick allt väl vad jag vet, men det var fan läskigt. Det här landet och alla murar och stängsel och annan tjuvskyddsanordning gör en jävligt paranoid. Jag kommer säkert att bete mig helt cp när jag kommer hem.

I förrgår fick jag förresten ett mess från Funky Frank som frågade om jag ville bo hos han i höst och jag sade ja! Så nu blir jag granne med Påsen och Robert! YEAH. Vi kan ha potatismiddag varje dag!

Ta gärna och berätta om Martins besök på Åland! Visade du runt honom på ön? Eller höll ni er till det roligaste: dricka öl?

Ska du förresten åka på Island in the sun? I så fall vill jag be dig att vara försiktigare än förra året för nu är jag inte där och då kanske ingen går skallgång för att hitta dig. Man vet aldrig.

Puss puss
/Mamma G

Kommentarer
Postat av: Påsen

Nu blev jag riktigt glad när du ska bli min granne.

2009-07-28 @ 10:17:41
URL: http://www.aginamist.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0