Väderbiten

Haha! jag gillade din förklaring av den sista efterfesten. Nån som jobbar på gazprom. Låter som en fin vecka annars. Sommarkvecka. Cp-vecka. Fint helt enkelt. yeah!

Själv har jag en mycket dålig dag idag. Jag är så jävla lättpåverkad av vädret. Det är blåsigt och halvkallt idag och jag är SKITSUR. Jag hatar allt: katthelvetet som bor på innergården på vårt jobb och bestämt sig för att ligga på golvet bredvid mig och ge mig allergiattack, nerknarkade människor på gatan som börjar prata med en men inte kan prata ordentligt så man intee förstår ett skit av vad dom säger, kvinnan i butiken som påstår att jag inte bokat någon bussbiljett fastän de dragit 300 spänn från mitt konto och skickat bekräftelsemejl. Alltså typ de flesta jag träffat idag.

Jag är ingen trevlig typ idag alltså. Vilket jag ju är de flesta andra dagar.


Om exakt en månad har jag landat i Göteborg, och lite senare på kvällen anländer jag I Hufvudstaden, och väntar på den stora (lilla) välkomstkommittén :)

Nu ska jag arbeta vidare.

/bitterfittan G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0